The Fear

Så är det långhelg, fast snart slut. Känns som man har helg hela tiden nuförtiden eftersom man knappt har några lektioner längre. Alla lärare är borta typ och man behöver inte gå på vissa lektioner för det är några andra som ska redovisingar. Sjuuukt skönt. De senaste dagarna har bara varit massor och massor av välförtjänt slapp! Jag och Linn är ensamma hemma över helgen och enbart slappar, hyr filmer, läser, gör ingenting, förutom nu. Måste städa och skit, men ikväll kommer Reebs och kanske Felicia och förgyller vår dag :)

Marcus är på ett kristet skateläger nu över heeeeeela långhelgen så jag får inte träffa honom förrän på måndag eftermiddag. Bläääää, vad trist det ääääär. Fyra dagar..

Puss.
Förresten så tror jag att jag har gått och börjat gilla Lily Allen.

I don't know what's right and what's real anymore
And I don't know how I'm meant to feel anymore
When do you think it will all become clear
'Cause I'm being taken over by the fear

Los comentarios
De: felicia

jag älskar att det var jag som fick dig att gilla henne, det gör mig överdrivet glad :D haha

2009-05-25 @ 00:25:17
De: marcus

vi fick ju ses redan på söndagen till slut =)

2009-05-28 @ 17:17:28

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0