Somewhere only we know

Ååååå vad lycklig man är att tillhöra världens bästa klass! Idag på drakbåtsrodden vann vi överlägset över en klass med nästan bara killar, själv går man i en klass med två killar och resten tjejer. ÖVERLÄGSET verkligen!! :D

Nu befinner jag mig hos min favorit-Ewwe som har bal ikväll. Jag fick det mycket prestigefyllda uppdraget att sminka henne och när jag testade igår blev jg verkligen nöjd, hon kommer lätt vara vackraste på balen! :D Kul att min kväll kommer spenderas hemma, i min säng, med en dator i knät och de sista inlämningsuppgifterna upp över öronen. Har iofs bara två betyg som jag måste rädda, de andra kan jag inte göra något åt :) Men vi hoppas ju på MVG för hela slanten eller hur? ;)

Kommer bli en fruktansvärt grymt otroligt bra. Lördag morgon åker jag med Marcus familj upp till Djurgården för att äta och gå runt där och mysa, sen hem och göra sig iordning snabbt och dra till Huddingegängets studentfest. Söndag blir väl först Mirres konfirmation och sen iväg till Nykvarn på lite födelsedagsfika hos Blom med tjejerna :D Kan knappast inte bli bättre ;)

puss.

Los comentarios
De: marcus

hihi, nu kommer grammarpolice igen :D knappast inte bli bättre syftar på att det är väldigt låga chanser på att det inte blir bättre eller hur? :P vilket betyder att du tänker att vad som än händer så blir det mycket bättre så? ;) haha. blev bara tvungen :P

2009-05-29 @ 14:46:00

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0