Everybody's changing

Nu har jag varit hemma i två dagar från skolan för att jag inte har en enda nödvändig lektion. Och kanske lite för att jag inte har några husnycklar och tänker lämna huset olåst.

Jag har varit mycket duktig i alla fall och med lite hjälp av Marcus gjort drygt 100 chokladbollar till min kära student! :D Nu börjar det dra ihop sig och jag är så pepp på den dagen så jag vet inte var jag ska ta vägen. Ska bli så kul att en massa kompisar och släkt och folk kommer för att fira mig, och flaket och champagnefrukosten och allt! Hoppas bara inte några omogna människor kastar ägg och sånt :/ Det är bara så onödigt.

Jag börjar även få lite panik på mitt jobb. De ringer ju aldrig!? De skulle ringa i maj, men icke! Börjar snart tro att de tog fel på person, men hon sa att jag hade jobb :/ It sucks. Att vänta.

Annars har jag i alla fall köpt en jättesöt, enligt mig, klänning som jag tänkte inviga på lördag när jag ska på studentfest i Huddinge och kanske även använda den till studentkvällen som kommer tillbringas på Torekällberget ;) Hoppas på en grymt bra kväll :D

puss.

Los comentarios
De: Evelina

Hallå! Don't ever give up your dreams. TAGGA till istället! Våga satsa. Men glöm inte bort att njuta av livet som det kommer.

2009-05-27 @ 22:52:39
URL: http://ewwwe.blogg.se/
De: marcus

imorgon ska du ringa jobbet!!! vi ska ha askul på lördag =D

2009-05-28 @ 17:18:49

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0