Stop and stare

Den stora frågan för mig just nu är följande: Heter tjatis verkligen tjatis? Eller heter tjatis Malin björklund? Eller Evelina Rosell? Hm, Malin Björklund är nog det troligaste så detta är till dig. Även om jag inte har något att skriva till dig.


Idag känns det relativt bra. Det mesta är över, nationella är över, idrottsredovisningen är över.. Karaktärsvecka nästa vecka, har satt igång med körningen också. Mm, nu känns det nog ganska bra. Jag börjar också vänja mig på riktigt vid min nya frilla.

Annars så älskar jag att gymma, efteråt och före. Men inte under tiden när en massa spännisar med läderhandskar, Rickard-look-aliker, fjortistjejer tittar på en när man svettas och blir illröd i ansiktet och försöker vara lite .. hmhm .. stark.

Bye for now..

Los comentarios
De: Evelina

och jag hatar att gymma! ;)
gillar du också stop andr stare eller? :P

2008-05-15 @ 20:28:17
URL: http://ewwwe.blogg.se
De: Ilse

Ja :O du var väl en bästis :O vi hade ju till och med dela-hjärta

2008-05-15 @ 22:11:25
URL: http://outcast.blogg.se
De: felicia

alltså jag älskar att gymma när folk glor speciellt när man kollar efter richard look aliken nr. 3 och man får ögonkontakt med gymhanskekillen nr 2 istället xD

2008-05-19 @ 19:12:06

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0