Kom änglar

Aaaa, jag blir så besviken!! Igår var jag, Nanthin, hennes pojkvän Kim och hans kompisar på arbetsförmedlingen för att gå på sommarjobbsmässan, men det visar sig att det finns 3 (!!) jobb som jag kan söka som 17-åring, för jag inte är 18; dela ut säkerhetsbrickor på företag, mcdonalds eller tidningsutdelare klockan 3 på morgonen. Fyyyyy, vad roligt! Not!

Annars ska jag och Viveka göra ett mediekunskapsarbete om "visuella världar", typ WoW.

Jag har en liten fråga, vart är mina pengar? Är det bara jag som inte har några pengar även om det är i början av månaden och inte vet vad jag gjort med dom?? Detta börjar bli riktigt jobbigt faktiskt.. Och jag måste ha ett jobb. Annars blir det inget frizon och inget Berlin...

Bye,

Los comentarios
De: tjatis

uppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdaterauppdatera

2008-05-15 @ 14:12:42

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0