Such great hights

Sitter på en astrist mediekunskapslektion.. Jag är bara sååå seg, orkar inte göra något och jag stör mig på det gamla och fula Word.. så nej. Det blir inget gjort för mig denna dag, blir bättre hemma..

Annars har jag två godingar som har förgyllt min dag på mobilen. Är alltid lika trevligt med gratis sms :D

Just nu längtar jag bara hem. För jag ska hem och plugga = kolla på Desperate Housewives. Känns helt okej.

Bye

by the way, Felicia är bäst.

Los comentarios
De: Jon

Everything looks perfect from far away

2008-03-19 @ 13:15:38
URL: http://gravidmedbartendern.blogg.se
De: Felicia

Jag vet ;D Men du är också BÄÄÄÄÄST!

2008-03-19 @ 19:13:06

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0