Shut us down

Woow, nu har jag lärt mig att designa lite.. Känner mig ganska stolt och tacksam till Michis.
Annars har dagen inte varit speciell alls, missade första bussen och höll på att missa den andra, haft tråklektioner och garvat åt Viveka.

Dagens fråga av Viveka: "Josse, kan du lukta på min armbåge?" Den tjejen är speciell, men jag tycker om henne. Skolan vore ingenting utan Vivekas kommentarer och funderingar!

Annars ska jag typ göra ett arbete om Desperate Housewives, känns ju rätt okej faktiskt! Och ett om Ku Klux Klan och ett om inflation. Och 100 till som jag inte orkar räkna upp.

Efter skolan blir det café Bacino och soyalatte med Gurri. Ska förhöra honom om hans dejt ;D

Bye,

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0