East to west

Ja, så fick jag min promenix i alla fall. Hade först tänkt ta en promenad med Felicia, men hon svek mig för en bikini. Så när mamma skulle hämta mig så gick jag från Wendela Hebbe till Gröndal för att mäta henne lite. En skaplig promenad på 30 minuter. (jag gick inte i rask takt)

På bilresan sen så säger mamma någonting om något vi ska göra som hon vägrar berätta vad det är, förutom att det är "beror på hur man ser på det"-roligt och "nödvändigt". Vad kan det vara liksom?? Jag är så sjukt nyfiken, men jag slår vad om att det är något i stil med att släpa iväg mig till arbetsförmedlingen eller något.. :P Vore inte alltför förvånande.. :P

Nu måste jag göra den där jämförelsen i engelskan, har verkligen ingen lust!

Bye,

Los comentarios
De: björk

(jag gick inte i rask takt), haha det brukar inte gå så snabbt oavsätt vad du gör ;)

2008-03-10 @ 18:24:23
URL: http://bjooork.blogg.se
De: Felicia

fööörlååut :( Du är mycket mera värd en min bikini bara så du vet ;)haha

2008-03-10 @ 19:45:10
De: Josse

Björk: TACK, VAD GULLIGT!:D Jag känner att dagens samtalsämnen går i samma nyans ;P
Felicia: VAD BRA, du kansek ska börja visa det!! ;D haha, skoja bara.. :P

2008-03-10 @ 19:48:55
URL: http://degeryd.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0