Best i'll ever be

Naturprov imorgon på nästan hela kroppen. Kan typ lite så det blir råplugg för mig ikväll.

Imorse var det dans utan Nanthin, gick ju verkligen bra eftersom vi har valt salsa som är en pardans. Så istället lärde jag mig "baby freeze" av Malin x 2 som har breakdance och agerade pyramid till Viveka och Frida som har chearleeding. Det roligaste var när jag stod allra underst, mellan Malin och Malin, med Jenni på ena sidan av ryggen och Viveka på den andra sidan av ryggen och Frida ovanpå dom. (Jag hade alltså 3 pers på min rygg) Då börjar Viveka gnälla om att det gör ont. Jag har liksom 3 pers, hon har en :P Lite klen tror jag ;)


Frida
Viveka Jennifer
Malin Josefine Malin

Plugg och städ väntar. Bye.

Los comentarios
De: michaela

MUMS :D

2008-03-10 @ 09:19:32

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0