Sofa song

Suck.. jag drack 1 kaffe latte för 5 timmar sen och jag studsar fortfarande runt i huset, mina fingrar ka nknappt skriva normaltoch ajg ahr bara lust att springa en 5 mil elelr något. Seriöst, sktriver jag fel så beror det på den fetaste koffeinkicken någonsinn skådats. Jag undrar om inte han den virrige kaffekillen lade något i min kaffe alltså..

Annars var det en trevlig dag med lite jobb, sen upp til STHLM med Ewwe och Bine och prova en massa grejeer me ningenting köpt för de stängde.. sen denna bajsfika som var väldigt trevlig.


Feels great, back on track.

Los comentarios
De: Jennifer

HAHHAHHA ditt cp :D var det därför du höll på att smsa hela tiden? ahhahaha

2008-06-08 @ 12:59:26
De: ewwepewwepö

vad var det host jag sa host?! :O

hahahaha, fast det kunde ju ha varit den där killen också, han var ju inte liiiiiite virrig. utan mega! :O

2008-06-08 @ 15:18:25
URL: http://ewwwe.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0