See the world

Ja, så igår var det alltså dags för den stora festen,
den som halva klassen, hela Gnesta och några till
hade väntat på. Jag,Malin x 2, Ilse och Frida började
hemma hos Jenni där hon hade dukat upp med frukter,
snacks och bål. Allting var typ hur gott som helst så vi
var proppmätta när vi drog därifrån. Alla var jättefina
och fixade och så.

När vi var där så tog vi på oss maskerna och hade
dom på i.. ungefär 2 minuter. Max. I övrigt var kvällen/natten
väldigt lyckad måste jag säga. Vi dansade hur mycket
som helst, sprang ut och in hela tiden, spionerade på
Jenni och hennes tillfällige flört och käkade korv.

Idag har jag bara väldigt ont i fötterna och är riktigt trött.
Ändå drog jag till kyrkan:) Det var riktigt trevligt och
Johan Ström var bra!

Bye,

Los comentarios
De: felicia

Alltså jag har typ 5 blåsor på mina fötter och några är typ på fotsulan. AJ säger jag bara.

2008-06-01 @ 18:39:55
De: Jennifer

hahahah!

2008-06-02 @ 16:26:04
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0