Tack att du finns

Plötsligt i Vinslöv. Så sjuuukt rolig dokumentär och de är helt galna människor med! De värfsta är att de är så på riktigt, ni fattar om ni ser den. Annars har helgen varit helgo, med julfika i fredags med Viveka, Malin, Malin och Jenni. De blev glögg, "tomten är far till alla barnen" och julklappar. Sen var de bara att dra vidare till kyrkans julfest som var helmys, jag och Julia visade upp vår kunskap i modern dans och var hur bra som helst :P Jag har dessutom, en än gång, bevisat att jag bör inte vara med i tävlingar som innehåller vatten. Min kära Marcus dock, pallade 2 liter på 5 minuter. Innan han spydde. Sen följde Marcus med hem och sov över<3 Sen blev det Joel&Juniors lägenhet på kvällen, utan Joel&Junior. Men en massa annat trevligt folk var där, vi rimmade, körde Guitar Hero och kollade på världens sjukaste dokumentär och Love Actually. Helmysig helg som avslutades med träning och LAKTOSFRI ISCHOKLAD! :D

So long

(Förlåt, men jag var tvungen, och all credits till Sabine, världens bästa fotograf;)


Los comentarios
De: Anonym

skönaste dokumentären! :D "de tar ju fyr i hela köket!" "nehe inte då!" lågor slår ut överallt

hahhaha :P nya favoriten XD . förutom dej då ;)



du glömde berätta hur bra du va på att dricka vatten ;) eller hur bra jag var :O ja e stolt =) haha.

2008-12-21 @ 18:40:24
De: Marcus

haha de va bättre ;) :P

2008-12-21 @ 18:44:25
De: Evelina

kul att joel och junior är som en person när du skriver ut dem, hahaha! :P

"då var tiden inne för henne att värpa, hon värpte ett ägg och lade det i en äggkopp"

2008-12-22 @ 00:38:48
URL: http://ewwwe.blogg.se/
De: Mathilda

"Det heter Kappahl inte Jackahl, alltså har de kappor!" hahaha

2008-12-22 @ 19:11:13
URL: http://johanssonmathilda.blogg.se/
De: joss

tack att finns

2008-12-23 @ 13:39:38
URL: http://jossandersson.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0