Blind

Igår var jag med tjejerna hos Bine och kollade på "Hata Göteborg". 2 gånger. Man fattade inte vad de sa första gången, så därför såg vi den 2 gånger. Den var typ asbra och roligast var Svantes utbrott! xD Typ heelt galen. Och Isak var såå grymt lik Joels brorsa! Asskön. Sen svullade vi ju lagom mycket. Blir väl i alla fall 2 gånger på Friskis nästa vecka om jag får bestämma.
På vägen hem träffade jag Viveka med, trevligt trevlgit:)

Idag har varit så seegt. Har sålt alla mina godisburkar som klassen skulle sälja, sen bara degat. Ikväll blir det övningsköra och kanske kanske Enhörna. Får se vad kollektivtrafiken säger om det..

Bye,

Btw höll jag på att dööööö,. Johan i "Hata Göteborg" är så sjukt snygg!!!

Los comentarios
De: Jennifer

man ska alltså hålla sig inne ikväll om du ska ta en runda på vägarna eller? :D

2007-10-28 @ 18:32:49
De: Anonym

Jag vet så sjukt snygg, han är min!

2007-10-31 @ 00:38:18
URL: http://sabinesvanell.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0