9 crimes

Okej okej! Jag ska uppdatera! Nu har jag fått massa klagompl här så jag känner att jag itne har något val..

Ja, vad händer just nu? Mutti och Vati är i BARCELONA?? Utan MIG?? Av någon anledning. Kanske att de firar 20-årig bröllopsdag oc hdå fick jag tydligen inte vara med. Elakt. Fatta Barcelona, asvarmt, spanjorer och shopping! Hade inte suttit allt för tokigt nu efter dessa veckor av konstant pluggande.
Aja, farmor och farfar är i alla fall här nu. Känns ju lite konstigt att ha barnvakter hemma, men jag har ju en bror som jag faktiskt inte kan passa dag in och ut.

Ikväll var jag på en filminspelning. Jessica sa att det bara var hon och jag typ som skulle vara där. Typ att vi skulle ha huvudrollen. Så när man drar dit är Elin, Therese, Hendrixons, Ceder, Kimmen med kompisar, massa var där! Och huvudrollen hade Johanna och Andreas. Jag och Jessica satt längst bak i bussen och syntes typ inte alls XD Men det var ju trevligt i alla fall:)


Så, där har ni. Ett inlägg.


Bye,


Los comentarios
De: Josephin

haha, duktigt av dig att skriva ett inlägg ;) haha, längst bak i bussen...

2007-10-24 @ 22:10:12
URL: http://josephinnordin.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0