Nothing in my way

Så var karaktärsveckan igång! Har idag lyssnat på en 2 timmar lång föreläsning om genus i media. Tur för mig att den var ganska intressant. Men även fast jag hade halsduk, jacka och en ganska tjock tröja under så frös jag arslet av mig :( Sitter här nu med ulltofflor och en filt på mig så fryser jag fortfarande. Hoppas bara jag inte blir sjuk:/

Hade en helkul kväll med Ewwe och Bine på Friskis och Svettis:D De var typ helflummiga. Det var askul när vi skulle dricka, Sabine drack typ över mitt huvud och helt plötsligt så tapppar hon sin pappershandduk som hon drack i. Så jag får hur mycket vatten som helt i öronen och i ansiktetxD Och instruktören hade lite intressant information.. hmhm.. att Per Gessle har gjort en bok. Mycket intressant. Inte xD

Byebye,

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0