Hur jag fick dig att älska mig

Yes, äntligen är jag, Nanthin och Viveka färdiga med dansen :D Känns så skönt att man har gjort färdigt den i alla fall, kanske behövs finputsas men ändå. :D Så efter dansen hade vi natur. Det var faktiskt ganska intressant, om HIV/AIDS och grejer. Hoppas jag får bättre på det än på de tidigare grejerna :/ Åå, är så besviken på mig själv att det inte har gått.. Sen slutade vi.
Åkte hem och lade mig ett tag. Var så skönt att sova någon timma. Det behövdes, men sen kommer mamma in i mitt rum och tänder lampan och ser inte att jag ligger och sover.. :/ Men det gottgjorde hon genom att ge mig glööögg. Jag tror inte det finns någon godare dryck än glögg. Jag är i alla fall helt galen i det.
Men sen tvingade hon mig att städa heeeela mitt rum. Och damma. Och moppa. Ow, jobbigt.. men nu är jag klar i alla fall :D

Så nu ska jag måla naglarna, de såg ju för hemska ut idag.. :/

Bye,


Los comentarios
De: Anonym

KEEEEEEEEEEEEEEEEEENT!

2007-11-29 @ 21:39:39
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0