Atlantic

Konserten igår gick jättebra, bättre än förväntat. När det var min tur så räknade jag med att bli sådär jääättenervös och typ halvdö, men istället blev jag typ jätteglad och sjöng massa. Sen på körlåtarna höll jag på att köra ut mig,2:a sopranerna var typ inte så starka och visste inte vad deras stämma var (de har varit med sedan -95) så därför fick jag stå i mitten och ta i mest (som har varit med på 2 övningar).. ja, det är ju bra.. höll på att tappa rösten, men det var kul ändå :)

Idag blev det ett spontant solo till, jag och Jessie hade hand om lovsången, så då fick jag sjunga solo igen. Det gick också bra och jag blev sådär glad. Föredrar det 100 gånger framför nervositeten. Så jag hoppas vi hittar några bra låtar, jag och Sabine, tills vi ska sjunga igen 16:e december :)

Yey, har läst 400 sidor snart i "The Fellowship of the Ring" :D Så snart är den utläst. Perfekt, då kan man önska sig "The Two Towers" i julklapp ;)

Bye,

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0