The Economy of Mercy

Började dagen med ett trevligt betygsavgörande spanskaprov.. tror det gick ganska bra ändå, har nog en chans på MVG om jag har tur :) Sen på idrotten så körde vi innebandy, och det var verkligen hur kul som helst! Alla var sååå taggade och körde verkligen järnet! Jag med, jag gjorde till men enormt stora förvåning 2 mål :O Blev tillsammans med Malin Bl lagets målskytt :D Men sen var jag tvungen att byta med Anni så jag blev målvakt, vilket inte gick lika bra.. jag släppte in ett mål och höll därmed inte nollan :S Men gula (jag) vann över röda med 5-1 ;) Asbra!

Sen när vi skulle till omklädningsrummet så hade de hängt bort dörren av någon anledning, men eftersom gymnastiksalen var låst tänkte vi att det inte gjorde något, så vi började klä av oss. Sen när alla står i handdukar och Malin Bj står i duschen kommer ett par killar in i gymnastiksalen xD Det var askul, men något genant kanske :P Garvade asmycket i alla fall :P Och som tur var så drog dom ganska fort. :) Men det var nog dagens roligaste! Sen drog jag, Viveka och Jenni ner på Nancy's. Sen kom Felicia och Josse också. Majsmajs..:) Sen orkade ingen typ gå på samhällen, så vi drog :) Nu har jag bara en lagom kul Naturlabb att göra.. VILL INTEEE.. :(

Have a nice day, I won't.. :S


Los comentarios
De: nanthin

ey, vi gjorde två mål!

2007-05-31 @ 16:11:06
De: Jennifer

4-2 tack så mycket :P det var inte noll innan du ställde dig i mål :P

2007-05-31 @ 16:36:51

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0