Stars

Så skön dag! Först hade vi matte, då fick vi se DaVinci-koden, sen hade vi historia och så fick vi se Flykten från Sobibor! Ganska bra filmer båda två på av de längsta lektionerna. Sen var det lunch och maten var god för en gångs skull!! :O
Sen var det engelska. Vi i våran grupp satt i och för sig bara och pratade om London-resan som jag verkligen vill ska bli av! Sen fick jag vääärldens utbrott på Anders för att han personligen har sänkt mig för att han är dum i huvudet! Grrr, jag ska inte ha något VG. Så arg har jag inte blivit på ååår! :@
Sen var det spanska, vi var bara 5 från WHG, typ alla skolkade :S Fast det var ganska så lätt denna gång faktiskt :D Skitbra, kanske fixar muntliga på onsdag trots allt ;) Vore ju mycket skönt att få höja sig lite =)

Sen var det träääning! Me gusta a träna. Jag och Ewwe.

Godnatt people!

Los comentarios
De: Evelina

Vad gör DITT blogginlägg i MATHILDAS blogg?!?! :O

2007-05-15 @ 18:37:20
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0