Living is simple

Haft en lite ovanlig dag.. Orsaker: 

  •  Kört ner handen i gammal köttfärssås, risgrynsgröt och fil
  • Haft en rätt okej spanskalektion förutom en liten incident. (Anledning; DEN VAR NÄSTAN NATUR-BAJS-BARN-FRI)
  • Sett min kära vän Linda som Doktor Gertrud 

Andra trevliga saker som hände var att jag fick träffa mina goa kompisar Evelina (även känd som råmobbare) och Sabine :) Tillsamans med Felicia så drog vi till Friskis & Svettis och tränade lite<3 Det var typ skönt!
Innan det gick jag och Felicia och pratade riktigt ful brittisk engelska :P Det var askul, det tyckte i alla fall hon, för hon gick och asgarvade :P

Längtar icke tills imorgon.. Nationella prov i Matte och förmodligen en stor fet träningsvärk.. no me gusta träningsvärk.. bara lite =)

Have a nice day, People


Los comentarios
De: Wulkan

är inte jag en go kompis? :( haha
Jaa, det var en ganska speedad dag för mig, pga av sömnlöshet.. haha ;)

2007-05-07 @ 20:11:41

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0