Life and love and why

Me like the weekend =) I fredags var vi i Geneta och spelade brännboll. Jag sög, som ganska många av de andra med. Brännboll är verkligen inte min sport.. Men kul var det i alla fall. Sen drog nästan hela gänget hem till Sandra och fikade och kollade på film och myste =)
Igår var the famliy och shoppade lite. Jag fick mig ett par nya skor. Jag blev typ något chockad, jag har varit en 39a forever, så passar inte ens 38!! Så det blev ett par 37or, asglad, men helt sjukt!! Sen ringde Bine så drog vi och massa fler till Mälarbadet och körde Volleyboll. Skitkul men alla sög. Igen. Det var verkligen såå segt, gick ju inte at få igång något spel överhuvudtaget! Grr, på Hampe går det ju.. Sen drog vi i alla fall hem till Ewwe i Enhörna, typ ingenstans, och tittade på film igen. Säg att du älskar mig. Typ världens dåligaste skådespelare, men ganska bra annars..
Så idag, det enda jag har gjort är att jag cyklade en mil på träningscykeln. Har verkligen inte gjort någonting..:S Fast det kan ju vara skönt det med =)


Have a nice day, nu ska jag duscha!

Los comentarios
De: Evelina

Josse, vilken sport är du bra på? ;)
På Hampe funkar det eftersom vi spelar med i alla fall några som kan spela. ;)
Och du bor mer öde än mig MINNSANN! Så kom inte och klaga på att Enhörna är öde för du bor i Karlfors och det är mer öde än Saharaöknen! ;)

2007-05-07 @ 22:08:32
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0