Happy is a yuppie world

Hah! Om ni är intresserade så har jag världens sjukaste samtal med Ewwe just nu! xD Det är så sjukt att det inte går att nämna såhär officiellt. :O

För övrigt har veckan varit go. Var "mattant" på systerns konfaläger. Det var ganska kul och maten blev aaaassmarrig! Till konfalägret kom Paulinho, fotbollsspelare i Hammarby. Av någon anledning har jag precis blivit hammarbyare.. knepigt.. Annars gjorde vi mycket skoj på lägret. Spelade volleyboll, sjöng så vackert, luktade på kryddor, jag blev ett paddfejs som Nanthin och Anni skulle säga ;) och mycket annat..

Tråkigheter:
1. Jag blev filmad i.. inte så snygga idrottsbyxor när jag sprang som förmodligen kommer att visas upp för folk som man inte vill ska se sådant.
2. Jag loosade TOTALT på en tävling där man skulle blåsa upp en ballong och krama sönder den mot en kille. Även detta filmades.

3. Jag var tvungen att åka hem en hel dag för tidigt p g a en handledarkurs.

4. Eftersom jag var mattant så fick jag ej chansen till en kram av Paulinho.. fast jag lagade ju förstås hans mat. Det är coolt..


Fadi, en av konfirmanderna, var såå skön xD

Ett urval av sköna kommentarer (detta ska vid Fadis kommentarer läsas med syriansk brytning!):

-Patric: Tycker ni att petting är sex?

-F: Vadå femtio? :O

-P: Några av er undrar säkert vad onani är..
-F: VAD är det?

(På "Catch the Flag", Fadi är försvarare och Sabine i motståndarlaget.)
Sabine springer in i boet.
-F: Vad gör hon?

Sabine tar en flagga och springer iväg.
-F: VAD gör hon??

jagvillkörabiljagvillkörabiljagvillkörabiljagvillkörabilMathildakantasigirövenförjagtarkörkortförehenne!

Have a nice day!



Los comentarios
De: saaaabine

jag va mattant och jag va typ den ända som fick kram, det va inte roligt för han trode jag va dum i huvudet efter som att joel och pontus drog fram mej,, men han luktade gott :P

2007-05-21 @ 14:34:32
URL: http://sabinesvanell.blogg.se
De: Mathilda

Sabine, de hon menade var nog att många fotades med han också! De ville jag med :( men jag vågade inte buhubuhu ;) Va luktade han? x)

2007-05-22 @ 19:20:53
URL: http://maaathiildaa.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0