Gone

Vaknade halvdöd imorse.. eller vaknade, jag var vaken heeela natten och bara låg i min säng och undrade varför jag inte fick sova..:S

Igår var jag på min syster konfafest. Var mucho roligt. Jag var nämligen med på sista lägret de hade som mattant och därför var jag med lite på filmen som de hade klippt ihop. Den var mucho bra. Sen åt vi en massa smarrig mat!! MUMS med tacos! Sen var det en massa spex och lekar. Jag var med på hela havet stormar. Inte för att jag ville, utan för att alla konfirmander satt och skrek på mig..:O Det var jag, Göran Andersson, en som jag inte kommer ihåg namnet på, Petrus och Erik. Gissa vem som vann? JAG :O Jag skrev historia igår genom att vinna. Det är stort.. Finalen var ju bäst. Jag och Göran var typ gaalna, speciellt han. Han typ drog mig bort från stolen och ramlade och massa xD Skojigt värre! En väldigt kul kväll måste jag säga. Ewwe, Jossan och Fia var där och förgyllde den. :)

Dagen kommer ägnas åt att göra nada.. behöver plugga asmycket, men farmor och farfar är här.. då kan man inte sätta sig och plugga. Suck. Mina betyg kommer typ rasa..:( Bajs.


Imorse fick jag i alla fall min nya dator. Den är aaaassnygg! Jag är typ kär i min dator nu ;D Me like me like!


Have a nice day!


Los comentarios
De: Evelina

Och Josse vann en tävling. Jag är fortfarande chockad! :O:O:O

2007-05-28 @ 20:21:53
URL: http://ewwwe.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0