One run

Har precis kommit hem från ett underbart träningspass. Hade typ sträckt mig i låter så höll på att dö, men annars var det asskönt. Jag, Ewwe och Felicia lyckades släpa med oss min latmask till kusin. =)

Och jag är såå glad! Allt som ska vara inlämnat är inlämnat. Jag kan äntligen pusta ut och bara dega! Jag blev tillochmed kallad pluggis! Då har det gått långt.. Hade betygssnack med Cándido och Kjell idag. Mucho mucho nöjd måste jag säga ;) Hoppas bara man orkar hålla allting, eftersom de bara är omdömmen. Och jag har än en gång blivit så arg på Anders att jag bara har lust att ställa mig och skrika på honom tills han typ.. ja.. lämnar mitt liv!! No me gusta Anders..!! OCh så ska Jonna och Peter sluta. De är de allra bästa lärarna om man frågar mig, höll ju på att börja grina och grejer..:P:( UUUSCH, blir Anders min mentor då DÖÖÖÖR jag. (Internskämt)

Snart är skolan slut för denna gången. Som otur är kommer den tillbaka i höst S:

Have a nice day

Los comentarios
De: Mathilda

Jag är inte lat!

2007-06-05 @ 22:27:33
URL: http://maaathiildaa.blogg.se
De: Viveka

Anders kommer bli vår mentor, han älskar ju oss haha =P

2007-06-06 @ 17:34:30
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0