Bend and Break

Klockan är snart 12.00 och jag har inte masat mig till skolan. Varför det? För att jag KAN INTE! :( Jag fattar verkligen inte vad jag har gjort för något, men jag har så sjuuukt ont i min ljumske typ. Jag kan knappt lyfta benet utan att det för sjukt ont så jag beslutade mig för att stanna hemma. För jag kan inte gå en halv kilometer ut till bussen.

Så jag sitter här, äter pepparkakor och mjölk och kollar på Rachel Ray. Det är inge kul, vill hellre vara i skolan.
Och vadå, är det Lucia idag? Var det inte igår? :O

Bye,

Los comentarios
De: Felicia

haha ;D för dig var det igår ;P men du fira ju en annan dag en oss andra ;)

2007-12-13 @ 17:54:59
De: Josephin

mahahah! duktigt att inte veta att det är lucia idag:P haha. du missade luciatåget... men det var inte så mkt att se...

2007-12-13 @ 18:14:58
URL: http://josephinnordin.blogg.se
De: Viveka

Josse, det finns något som heter träningsverk möjligvis det du har fått? ;)

2007-12-13 @ 19:22:19
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0