The setting sun

Aaaasskön med värmen, har precis kommit in från att ha legat i någon timme och solat med Ewwe :D Och jag fick även äran att hoppa studsmatta med hennes urgulliga 3-åriga syster Alma :D Så sööt :D Sen kom Felicia och lyste upp vår dag =)

Fast nu ska Ewwe och Felicia lämna mig i denna håla, även kallad Enhörna.. de ska träna, vilket jag också vill. Men jag är fast här för jag måste kolla på mina föräldrars konsert typ och dessutom är spinningen så dyr :( Längtar tillbaka till träningen... och Hampe.. och sommaren...<3

Have a nice day..

Los comentarios
De: Ewwe

Jag vill att det ska vara Hampetime NU! :)

2007-04-16 @ 11:45:22
URL: http://ewwwe.blogg.se
De: Hoff

ni lyste upp min dag med! :)

2007-04-27 @ 19:27:47

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0