Something more

Jag får panik, är inte färdig med englskaprojektet och det ska vara inne imorgon :O :( Usch usch! No me gusta el engelskaprojekt!

Sitter just nu hemma hos kusinen med henne i knät, tungt men trevligt. Hon är så knäpp, nu håller hon på att jämföra magrutor, men har hon några, NEJ xD

Igår vad askul, Södertäljegänget drog till Filla i Stockholm. Var värsta draget :D Köpte skivan också! Sviiiinbra. Träffade Huddingegänget, fast de flesta var så sega därifrån :P Men vi hade trevligt i alla fall. Joels dans var ju inte att glömma xD Typ hoppade in i folk och spratt med armar och ben xD Hahahahaha..

Längtar tills imorgon, VALBORG med tjejerna ;D

Nu skulle vi tydligen äta Mathildas paj, smaskigt! Haha, fast jag fick nån skoj röra med have, socker och rabarber xD

Pappa kom precis hem från Kina. Hade med sig en massa trevliga presenter som vanligt =D Jag fick ett par solglasögon, ett pärlhalsband, massa trosor och strumpor. Lillebror däremot fick typ en helt ny garderob ;) Men men, är man äldst så är man :)

Have a nice day, People!

Los comentarios
De: Anonym

jag bytte ämne ikväll:P haha, så jag är låångt ifrån klar :(

2007-04-29 @ 20:36:36
De: Anonym

de va jag nanthin :D som skrev asså..

2007-04-29 @ 20:36:49

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0