Learning to Breathe

Veckans filmfestival avslutades med 'Crouching Tiger, Hidden Dragon'. Ganska bra, men äkta kinesisk actionfilm. De sprang runt i träden och fäktades med svärd och grejer. Men ganska söt ändå =)
Efter filmen drog jag, Felicia och Ilse till maren där vi åt lite mat, jag smakade på en hemskt äcklig havredryck (notera havre) bläää, fast mackorna var goda och solen var varm :D
 
Sen drog vi till Ragnhild där vi möttes av en strålande glad Emma och lite senare en nästan lika glad Ewwe. Var jättetrevligt att få se hur det var i deras skola, fast Emmas religionslärare var ganska kul ;D Sen ser jag Elli i dörröppningen och hennes min var ju så söt. Hon typ hoppar upp och ner och ger mig en bamsekraam! Det var ju trevligt. Och jag förstår en massa som hennes spanskalärare sa :D Han var nog lite bättre än våran Candido :P Fast vem är inte det.. jo.. LUBIN! Vi var på treornas mösspåtagning också :) Fast jag brände mig på fötterna :S
(oh no, jag tror jag är smittad :'( )

Sitter nu och försöker göra lite på engelska-projektet. Går ganska segt, men jag har ju börjat i alla fall :) Ursch, ska upp tidigt imorgon och vara barnvakt åt min lillebror.. kul.. Fast nu är det inte långt kvar till valborg ;D Då blir det fest med tjejerna och kommer förhoppningsvis träffa massa andra från gamla klassen :D

Have a nice day


Los comentarios
De: Tomas

Tja :P

2007-04-28 @ 13:54:31
De: isse

HAHA brände du dig? jag fick myror på mig ja

2007-04-28 @ 15:23:59
De: Felicia

jaa, du den där havredrycken var inget vidare :S

2007-04-29 @ 15:35:55

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0