Freedom writers

Helg nummer två på Marre och hela skolan har mer eller mindre säckat ihop. Många åker hem och lämnar en hög trötta elever efter sig. Har redan hunnit ta en powernap och mer lär det bli, men just nu är det tagg för Let's Dance ikväll och att skriva brev till Dogsen som slängt ihop varsitt brev till mig. Så gött att få ett handskrivet brev, man blir så lycklig av det! Senast i morse hoppade jag på stackars Hanna med en megakram för att Ewwe äntligen hade fått iväg ett svar från det brev jag skrev i oktober. Bra gjort!

Idag har jag haft en megabra lektion i "Den inre människan" och om människosyn och så. Man känner sig så lätt efteråt och jag kan varken förklara hur eller varför, men det är bra helt enkelt! :)

Just nu hoppas jag bara på att Marcus ska besöka mig nästa helg och att fler hänger på den idén någon annan helg! :)

PUSS

Los comentarios
De: Mathilda

Förlååååt!

Men jag har hela tiden tänkt att, nu ska jag göra de. Men så har det inte blivit av! Kan inte du skicka ett till mig? :) haha

2010-01-23 @ 11:52:02
URL: http://mathildamedth.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0