Bråkis

Så då har man tillbringat en halv vecka på Mariannelunds Folkhögskola, eller som alla säger, Marre. Kanns så bra hittills! Har så goa klasskompisar och de känns redan som en familj, jag bor jättebra i en lägenhet tillsammans med fem andra tjejer. Lärarna verkar jättekunniga och jätteschyssta verkligen och allt känns bara tip top just nu.

Enda jobbiga är att vara hemifrån. Att vardagen fortsätter utan mig, att det kommer nya människor till kyrkan som man inte har koll på, att det bildas nya grupperingar och sådant som händer. Bara det att jag itne kommer att vara där. Känns väldigt konstigt.. Man har ju också börjat sakna alla samtidigt som man inte riktigt hinner det för det är så mycket som händer här. Det är väldigt mycket nya intryck, människor och saker man ska pränta in i huvudet så man blir så trött. Känns lite oroväckande efter en halv vecka och det ska hålla på i ett halvår, samtidigt som det kommer vara värt det. Kommer vara så grymt värt!

Jag lovar att jag ska FÖRSÖKA uppdatera lite då och då på order av Marcus, men något jag skulle uppskatta vore att få brev. Om ni inte har adressen så skicka ett sms så skickar jag adressen :)

Puss

Los comentarios
De: marcus

duktigt :D:D jag läser ;)

2010-01-15 @ 11:35:58

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0