Prinsus

Nu har jag fått klagomål igen, ni läsare är visst aldrig nöjda... ;) Nu är jag tillbaks på Marre efter ett välförtjänt sportlov. Det blev inte så mycket sportande men desto mera Marcus och vänner, så jag kan inte annat än vara nöjd!

Jag måste erkänna att sticka är ett av världens bästa uppfinningar.. Den känslan av att vara helt avslappnad och fokuserad på något och bara tänka på det och inget annat. Mmm, att jag inte upptäckte det tidigare! Jag har bestämt mig för att bli en farmor som stickar strumpor och sockor och tröjor och halsdukar, och allt annat man kan sticka, åt mina framtida barnbarn alltså. Så var det med den saken.

Ikväll hoppas jag på lite mys framför TVn med Lindvall och Malby i alla fall.. Det blir nog OS om jag förstått det rätt. Man kan inte annat än bli involverad när man har en Marcus, tillochmed jag skrek lungorna ur mig när Haag tog silvret. Det anade jag aldrig, att jag skulle bry mig, men där ser man..

Puss

Los comentarios
De: Anonym

duktig du är som uppdaterar ;) men du såg inte matchen imorse :O ;)

2010-02-22 @ 20:43:46

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0