The Faker

Idag var en riktigt seg dag. Speciellt när en klass kom och skulle åka rotorn.. De var så stökiga och lyssnade inte på vad man sa. Jag, som annars är så harmonisk och trevlig, fick världens utbrott och höll på att koka över! Men annars var det ganska lugnt, skönt. Och det får man betalt för :)

Igår var jag på bröllopsfest. Ganska trevlig, Marcus hade kavaj-me like och man fick jättefyrkantiga potatisar.

Jag har verkligen ingen fantasi utan skriver mest för att nån vill.


Los comentarios
De: Mathilda

sexy, kolla in min nya blogg girlie

2009-09-23 @ 18:50:41
URL: http://mathildamedth.blogg.se/
De: marcus

är jag bara nån? :P

2009-09-26 @ 13:25:29

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0