Say these words again and again!!

Tjejkvällen i fredags var grymt lyckad!! :) Även om hälften fattades så hade jag sjukt kul! Man märker verkligen att man inte går i nian längre när man upptäcker att man sitter och pratar KÖP av lägenheter (alltså inte hyra..), skatter, löner, jobb, barn osv. Men jag upptäckte verkligen att jag saknar tjejerna och gamla 9b <3

Jag har typ inte alls fått mycket jobb så jag är typ ledig megamycket. Om någon har en dag ledig så kan man ju höra av sig kanske :) Annars har jag grymt kul på jobbet. När jag inte måste sitta helt själv på självfallet utan att någon vill åka. Idag tex hade jag grymt kul. Med råttorna. Jag har mer eller mindre blivit helt kär i de söta små gnagarna som bara springer runt överallt och förgyller min arbetsdag!

Annars har jag kommit på att jag fyller år om tre veckor och det känns ju helt okej :)

Los comentarios
De: marcus

är du ledig på onsdag? =D

2009-09-27 @ 20:55:23

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0