Head over heels

Nu har de gått tre månader sedan jag lade bort singeltiteln. Det har seriöst varit de tre bästa månaderna i mitt liv, och det bästa är att det bara kommer fler! Nu känns de som att saker och ting går riktigt bra faktiskt. Jag har världens bästa pojkvän, jag har världens bästa vänner, det gick grymt bra på psykologiprovet, Lotti sätter mig inte på svarta listan (!!!!) ÄVEN fast jag inte hade allt material idag. Hon TILL OCH MED FLYTTADE UPP DATUMET! Frågan är.. har det att göra med gårdagens samtalsämne i cellen måntro? Jag tror nästan det.. och det känns GRYMT!

Idag är första dagen på mucho mucho länge som jag inte träffar min älskling på hela dagen. Inte ens en skymt av honom! Men han ska på killgrupp idag, något nytt påfund av vår käre Elin. Men det blir nog bra hoppas jag och jag får en heeel dag att plugga på. Wiho.. not.

Sen måste jag bikta mig lite .. jag och Jenni praktiskt taget sprang in på McDonalds idag och delade på en Chicken McNuggets med extra stor pommes.. :$ Men som man säger om saker och ting, nöden har ju faktiskt ingen lag:)

Dagens bilder:
 
Jag fick blommor av Marcus idag! <3

Your smile is heavenly
I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe
the shiver's around me now, you're so fine
Marcus<3

Los comentarios
De: marcus

:):) <3<3

2009-03-14 @ 01:49:10
De: sofie

+ poäng med blommorna jossan ;)

2009-03-25 @ 17:12:35
URL: http://sofieholgersson.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0