Fuzzy blue lights

Long time no see.. har verkligen inte haft tid eller ork att skriva i bloggen nu men jag antar att det är dags att uppdatera om tillochmed min käre M klagar :)

Just nu känns allt bra, frid och fröjd, freakin harmoni!
Jag hr verkligen funderat på effekterna av att vara tillsammans med en som spelar trummor.. jag känner mig freakin "miljöskadad", jag kom på mig själv att sitta och göra paradiddlar på datorn när jag väntar på att folk ska skriva på msn.. men men, hellre de än ingen M, för han är jag freakin kär i :) <3

Som sagt så känns typ allt bra nu, fick mvg i religion i slutbetyg och de känns riktigt bra! Behöver så bra betyg som möjligt om jag ska kunna bli psykolog, vilket är det enda yrke i hela världen jag vill bli.

Studenten närmar sig nu med stormsteg och man måste börja tänka på klänning, skiva, men framför allt vad som händer efteråt. En fet känsla av ångest börjar lägga sig, men jag tror jag har hittat något jag vill. Bjärka-Säby i Linköping. Men då måste jag lämna M ensam ett helt år.. får se om jag pallar, men känns ändå som att nån gång måste jag ju ändå göra det.

Massa skit i bloggen, men nu har jag i alla fall uppdaterat. Och gjort Felicia lycklig över rubrikvalet.
Puss!

Los comentarios
De: felicia

älskar rubrikvalet

2009-01-20 @ 11:15:32
De: Evelina

komiskt att du kallar honom M eftersom alla ändå vet vad han heter?! ;)



och ÄNTLIGEN uppdatering!

DU ÄR BRA!

2009-01-20 @ 17:04:10
URL: http://ewwwe.blogg.se/

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0