Gothenburg

Så nu är arbetslös-stämpeln borttvättad och på tisdag är jag anställd av Tom Tits!! Känns grymt bra, förutom min lilla rädsla inför såpbubblorna. Kan bero på att jag inte kan göra såpbubblor så det blir ju spännande.. :p Nu känns det i alla fall grymt bra och jag har i alla  fall jobb i två veckor nu. Får se om det blir längre, men det är alltid något ;) Har redan skadat mig, twice, så vi får se om jag fortfarande lever efter de här två veckorna :)

Imorgon är det kräftis som gäller hos meine Marcusen och det känns riktigt  mys. Har längtat som få efter kräftor och min familj plus hans familj kan ju inte bli bättre ;)

Nu är träningen igång igen och det känns så fruktansvärt bra och jag har tillochmed lyckats inbilla mig att det gav resultat första gången efter sommaren! Men det sporrar ju bara, så våga inte ta ifrån mig min lycka! :)

Los comentarios
De: Anonym

uppdatera då :(

2009-09-13 @ 21:10:46

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0