Follow through

Så sjukt skönt idag. Typ inga folk på jobbet, hur lugnt och skönt som helst! Bästa sättet att avsluta en vecka. Om man nu måste jobba :) Imorgon är jag iaf ledig så då ska jag och Marcus slappa och inte göra ett skit! På hela dagen! Om jag nu inte blir inringd...

Annars har jag bara varit hemma, firat mormor och avnjutit en helgrym middag! Och blivit stylad i håret av min grymma syster. Och försökt lära mig trummor. Och insett att koftan jag köpte på Lindex häromdagen är faktiskt ganska snygg. (Höhö 30% rabatt)

Känns som innehållet i dagens inlägg är typ 0 % intressant, men vad annars ska man skriva alltså? Idétorka, men så får det bli :)

So long!

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0