Chariot (for you my dear)

Igår träffade jag Jenni, Viveka, Malin och Malin och hade grillkväll. Då slog det mig att det kanske kunde vara bra att uppdatera bloggen eftersom vi nu inte träffar varandra varje dag och får reda på vad som försiggår i allas liv.

Nu har jag i alla fall jobbat på Lindex i tre veckor och det börjar gå riktigt bra, hoppas jag. All värk i fötterna har nu blivit vana och man känner den inte alls lika mycket som i början och detsamma gäller ryggen. Men i de fallen de gör sig påmint har jag i alla fall världens bästa pojkvään som är gullig och ställer upp med massage. Nu har jag snart inga jobbtider kvar så man får ju lite panik, men jag tänkte tjata lite så jag får stanna ett tag till :)


Annars ser jag fram emot en höst full med träning och hjälpa Marcus med skolan. Vilket kommer vara det enda jag gör förutom när jag får jobb. Men ett stort minus i mitt liv är mina älskade dogs som tänker flytta ifrån mig, Tyskland och Aneby!? Lämnar mig helt ensam utan fikamatey och pratpal... :( Men som tur är finns BREEEEV, det gamla goda sättet att förmedla nyheter som vi tänker använda flitigt. Så mycket mysigare att få ett brev på några sidor än ett litet meddelande på Facebook. Nej, tacka vet jag penna och papper!

Nu tänkte jag ha lite kvällsmys med Marcus framför "Snuten i Hollywood"!
So long suckers!

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0