This morning

Ja, så var vi här igen, en vecka senare och jag har verkligen inget vettigt att skriva.

Hänt sen senast är väl att jag har gjort halkbana, så sjukt roligt var de, höll dock på att kissa på mig av nervositet innan för jag trodde de skulle slänga av mig banan. De gjorde de inte, jag fick till och med ett intyg. Wohoo..

Helgen var väldigt trevlig faktiskt. Börjar med fredagens övernattning på Solbacka med ungdomsgänget och Enhörnafolk. Mycket trevligt med akrobatiska konster, nattliga luciatåg och nya teamare. Jag är fortfarande heeelt fascinerad av hur vi låg sådära på varandra och typ "svävade" som de kallade de.. skitcoolt..

Dagen efter vaknar man i en hård säng med världens tunnaste täcke och ett hår som tydligen aldrig rör på sig. Tänk om man fick uppleva känslan av att ha en riktig morgonfrilla.. men mitt hår verkar ligga som det ligger.. enligt vissa.
Senare på kvällen hade vi en trevlig överraskningsfest för Sabine som fyllde år i mitten på augusti. Det blev ommöblering av Elins lägenhet, god kladdkaka, en match i fia med knuff som Junior vann, congrats, och häng i teamarnas lägenhet.

Söndagen började någonstans i kyrkan vid Davids avtack. Följdes av en mysig fest med smörgåstårta som jag och Mathilda fick ordna själva pga våra "handikapp" ungefär.. Senare drog vi ner på stan, kollade runt överallt och senare växte gänget med några. Mat blev det och senare TV-spel hos teamarna. Jag och Sabine är de verkliga spelarna bland oss i alla fall, vi pallade att stanna till 23 medan vissa andra drog redan 21,.. haha.. Men tillslut blev jag skicklig med tennisracket och mina lobbar, ow! På WII-bilspelet var jag faktiskt nästan lika duktig som killarna. Stolt.

Annars hade jag ett grymt tal idag, gick bra, och körkortet närmar sig med stormsteg. Göm mig. Men efter det väntar det stora landet i väst och det kommer bli sjukt bra med sjukt bra människor. <3

Wiho bye,

Los comentarios
De: Anonym

vi är bäzt.

2008-09-10 @ 22:11:46
De: Josse

JAaaaaaaaaaA! :D

2008-09-10 @ 22:21:34
URL: http://degeryd.blogg.se/
De: felicia

vi är inte bara bäst vi är THE BEST as we say it in the land of west. Är besviken att du inte nämde något om våran scones kväll dock...

2008-09-10 @ 23:06:08

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0