Is it any wonder?

Kul att jag spillde Rhode Island-sås på mina byxor och skor så att hela skolan såg. Och att fläckarna inte gick bort. Alla skrattade, jag var i chock och skrattade som sedan, efter alltihop,  mynnade ut i någon slags grina-asgarva-attack.

Annars visades första programmet av Wendela Runt i skolan. Stor succé, speciellt vår reklamsnutt som alla garvade åt och jag måste erkänna att jag var liiiite stolt när eftertexterna gick och så stod det "Bildproducent - Josefine Degeryd" WIHO!

Jag längtar som en gris till Keane-konserten. Ska knarka de tills konserten så jag kommer i rätt stämmning! ;D

You're leaving so soon?
Never had a chance to bloom
But you were so quick to change your tune
Don't look back if I'm a weight around your neck
Because if you don't need me I don't need you

Los comentarios
De: E

t000000000000kigt.

2008-09-26 @ 15:01:06
De: F

Visste inte att grisar kunde längta

2008-09-27 @ 13:28:12
De: Anonym

felicia är en gris

2008-09-28 @ 22:20:08

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0