Where did my baby go

För tillfället befinner jag mig hos Sabine. Har varit där sen 6 typ och vi har ätit köttsoppa, kollat på Gökboet och varit med Reebs, Julia, Marcus, Linnea och Anna och Mathilda :) Svullat popcorn, frukt, cheeseballs, godis och mycket annat. Känner mig ungefär som en ballong och det känns inte någe vidare med tanke på att jag inte får träna :(
Uw, hemska tanke! Jag längtar ihjäl mig efter Friskis nu!! Jag vill se träningsmaskiner, hoppande och studsande tanter och jag tycker att sabine är snygg och bäst!!

Los comentarios
De: Johan

Är det John Legend låtar som titel på inläggen?

Varför får du inte träna?

2008-01-13 @ 20:05:33
URL: http://jaynius.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0