This is the last time

Händelserik dag idag. Knäckta ben och skådespel. Massage och godis!
Ow, tyckte så synd om Michis imorse när hon var tvungen att åka till sjukhuset med sitt knä. Hon har redan haft så mycket med det. :(
Hon skulle varit med i en pjäs senare på eftermiddagen på svenskan men eftersom hon var tvungen att åka så fick jag ta Malin Bl's roll och Malin ta Michis. Det sjuka var att folk skrattade åt mig fast jag verkligen hade den tråkigaste rollen av alla. :P Skönast var Vivekas tolkning av läraren, när hon skrek åt dom. Hah, helt hysteriskt. ;)

Snart är det fredag och jag slipper gå upp tidigt på morgonen. Underbart!

Los comentarios
De: Felicia

Jag skrattar fortfarande när jag tänker på det. hahahaaha. Du var ju bäst ju! hahahaa

2008-01-17 @ 21:14:52
URL: http://feliciawulkan.blogg.se
De: Ilse

alltså stackars michis, och hahaha fan va roliga ni va på dramat :D

2008-01-17 @ 21:54:52
URL: http://outcast.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0