Rootless tree

Vakna typ halv 9 imorse av att min älskade bror satte på TVn på ashög volym. Mmm, jag gillar det. Sen ligger jag kvar i typ 2 timmar eller något och försöker tränga ut ljudet av barnprogrammen han kollar på men ger upp och skriker åt honom att sänka. Han sänker liiiiite liiiite och jag kan typ sova igen, men det dröjer inte länge förrän volymen är hög igen. Men denna gång lyckades jag somna i alla fall. Vaknade igen 20 över ett och mådde typ illa.
Hann inte göra så mycket mer förrän Sabine får med mig på en fika på stan med Ewwe, Sabine och Mathilda. Så då satt vi några timmar på Tratten och asgarvade, pratade och fikade :) Asmys, tycker om er tjejer.

Aa, allt för denna dag förutom en förödande match Buzz med mutti, vati und William. Jag kom trea, men jag misstänker att mamma och pappa satt hemma och tränade medans jag var borta. Detta börjar bli blodigt allvar...

Bye,

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0