Paparazzi

Sitter hos Sabine för tillfället, kom precis dit från skolan. Det är helt sjukt vad människan är kreativ! Trycker tröjor och grejer.. de blir verkligen assnygga också det är det som är så mystiskt. Har beställt en till min 18-årsdag om typ 3/4 år men det skulle jag tydligen inte få.

I skolan var det IV-vals mässa och jag funderar på att välja Matte och Engelska C. Både 100p vilken innebär att jag i så fall måste ansöka om en utökad kurs.. Så nu är den stora frågan, orkar jag? Ni som känner att ni har någon åsikt i frågan får väldigt gärna kommentera :)

Ska väl dra till stan sen, hitta på någe..

Bye,

Los comentarios
De: Jennifer

Det kan ju bli så att om du har så mycket ämnen och kurser att du inte hinner lägga ner så mycket tid som behövs för att få dom betyg du behöver. Kanske är lättare att plugga upp i lugn och ro på Komvux, men så är det ju det här med gruppindelningen om man läser upp... Aja, du bestämmer :)

2008-01-28 @ 18:16:00
URL: http://jenniferjonasson.blogg.se
De: Joss

ja jossan d e starkt om du gör det.
Men du kommer väl typ läsa 100 poäng mer då?
jag tror nästan att det är bättre att ta det lite lugnare..Måste du ha just de ämnena.. annars lägg till typ 50 poäng... Ja som läser matte C kan säga att det är en intensiv kurs.. Gäller att hänga med i svängarna...

Det är min åsikt...=)
Kram

2008-01-28 @ 23:48:13
URL: http://jossandersson.blogg.se
De: nanthin

juste nu skulle du nog inte orka, eftersom du själv har sagt att du är skoltrött m.m. Men kanske nästa år! you never know. Antagligen sena eftermiddagar, men det kanske det är värt? pusss

2008-01-30 @ 16:34:38
URL: http://nanthing.blogg.se
De: Josephin

jag tycker du borde kolla hur schemat kommer se ut nästa år innnan du väljer ;)

2008-01-30 @ 17:48:05
URL: http://josephinnordin.blogg.se
De: Emma =)

Josse klart du ska välja båda! Matte C e lite trögt med de går o jag tror att du kommer fixa det jätte bra!
Kram Emma

2008-01-31 @ 16:00:33

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0