Om du lämnade mig nu

Jag förstår inte vad det är med mig. Av någon anledning har jag börjat skolka, skippa hela skoldagar osv. Jag har ALDRIG hållt på som jag gör nu. Har vart i skolan 2 dagar av 6. Nyss var det ju jag som måste ha mvg i typ allt för att komma in på universitetet. YES, duktigt Josse! Tydligen har typ hela klassen diskuterat min frånvaro, även de jag inte brukar umgås med, så då är det ju något fel. Eller?
Jag SKA gå till skolan imorgon. Jag ska. Om inte annat för Ewwes fika på cellen sen.

Bye,

Los comentarios
De: nanthin

du har nog haft dina anledningar!

2008-01-16 @ 13:18:00
URL: http://nanthing.blogg.se
De: Joss

Ingen bra vana jossan.
Ja varnar dej för att hamna i "latgropen"
D e många som gör det, hamnar man för djupt så är det svårt att komma upp..
Men det är nog ingen fara fär dej...
Vi håller koll på dej!
Kram

2008-01-18 @ 16:23:55
URL: http://jossandersson.blogg.se

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0