Kom änglar

Befinner mig just nu, ganska blöt faktiskt, hos Ewwe. Jag gick lite tidigare från spanskan så jag hann med bussen, men jag gick i alla fall till skolan idag och mötte ett par glirlingar från mina kära vänner om min frånvaro. Det är hårt att vara saknad ;) Ne, men idag började vi med webb. Verkar assvårt tycker jag med en massa HTML-koder och Flash och skit. Men sen var det betygsnack med Åsa och jag måste säga att jag är nöjd. Hon verkade i alla fall gilla mitt och Malins arbete om tidningar.

För övrigt kan jag tala om att jag hatar regn. Jag skulle verkligen verkligen vilja ha lockigt hår. Det är så fint, men det enda jag får är småvågor i luggen och bebeishåret. Uu, snyggt. Not. Avundas er med snygga curls, då har man det i alla fall över hela håret.

Time to make some fruktsallad ;)

Bye,

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0