Accidental Babies

Igår var det tjejkväll med matlagning och film och massa massa prat hos Viveka med Jenni, Malin och Malin. Först höll jag på att missa tåget till Gnesta. Sen när jag har sprungit till tåget och blivit utskrattad av konduktören så gick jag igenom heeela tåget typ för att hitta dom. Sen när vi väl var i Gnesta drar vi till ICA utan att veta vad vi ska handla.Det blev lövbiff, potatisklyftor och tre olika såser eftersom de flesta ville ha bearneisås, men inte Viveka så hon tog dippsås. Men jag tålde såklart inte någon av såserna så jag fick en egen laktosfri gräddfil som jag kunde göra vitlökssås på :P

På Videorullen tog det ett tag innan vi bestämde oss för film, eftersom alla hade sett alla filer, utom Viveka, men sen så fick jag lägga mig för Dagboken, och vi tog äver Wallander Mastermind. Vilket vi kanske inte skulle ha gjort.

Hemma hos Viveka lagade Jenni iordning maten och vi andra satt och pratade. Maten blev faktiskt riktigt god och vi satt i flera timmar och åt och pratade om allt och inget. Sen kom godiset fram, så satt vi där ett tag och åt godis och pratade. Sen skulle vi kolla på filmen då, Wallander. Den var asläskig och inte blev det bättre av att Vivekas flaggstång utanför vara asläskig i ögonvrån, plus att hennes fönster, frys och katter gjorde en massa mystiska ljud. Så jag och Jenni låg där i en hög och skrek ganska mycket. Haha, helt galet. Så det slutade emd att vi ringde min pappa efter skjuts till Järna eftersom vi inte vågade gå till tåget :P
Sen blev det en tur Gnesta-Järna Station-Enegärdet-Pershagen-Kallfors. 

TH's ikväll ;)

Bye, 

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0