Too much too soon

Grattis världens snyggaste Stina, 18, och världens goaste Elin, 21!

Efter skolan drog jag, Mathilda och Sabine till Elin och firade henne med massa glass och smörgåstårta. Det var mysigt!

Vi hade dans i skolan idag. Kul att jag kan ingenting eftersom jag inte har varit med och att Jaana förmodligen inte tänkte på det så att jag såg ut som att jag var värsta efter och inte kunde någonting. Usch, men jag och Nanthin har i alla fall kommit igång med våran salsalektion som vi ska hålla någon gång. Vi ska försöka få oss en kurs någonstans. Vore askul att komma igång och faktiskt göra en egen koreografi.

Matteprov idag också. Kul att jag inte kunde någonting och hade missat de första viktigaste lektionerna, men jag hoppas faktiskt ändå på ett VG.

Tonight I'm going to freeze to death. Goodbye.

Los comentarios

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0