Hold your head up high

Jag är grymt nöjd med min helg måste jag säga! I fredags var det mysigt ungdomsmöte som avslutades med luciatåg på natten. Igår åkte jag upp till Jeanine och hade julmys, så sjuuuukt söt lägenhet man får ha! Sen drog vi ut till vapiano, en asfräsch restaurang med Daniel, Ewwe, Junior och Joel. Sjukaste pastan och tomatsåsen, väldigt synd att jag inte orkade hela bara :/ Men där blev vi i alla fall sittandes till halv ett ungefär när Joel, Junior och Ewwe var tvungna att ta sista tåget hem. Jag, Jeanine och Daniel drog vidare till Emmanuel och hans gbg-kompisar som var assköna och bjöd på glögg. Snackade en massa med gjorde dom och jag tror jag garvade hela den natten:) Sedan en mysig sleepover hos Jeanine, vakna vid 13 och hem till Marcus<3 Så jag kan inte klaga nånstans!

Bye,

Los comentarios
De: felicia

mysig helg ;) men saknade dig i lördags :(

2008-12-16 @ 19:13:15
De: Anonym

kommentar hej och hå>! uppdatera nurå

2008-12-18 @ 19:52:16

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0