This morning

Nu har jag kommit hem från ännu ett läger. Är sjukt trött och pimplar kaffe som värsta addict.

Det var mycket mysigt, även om jag var tvungen att göra bort mig för alla. Men vad gör man inte? Får ju bjuda lite på sig själv. Synd bara att alla kommer lägga ut bilder på det på facebook och bilddagboken. När jag helt mjölig och blöt i ansiktet gräver efter nån buljongbit i en mjölskål efter att ha tuggat på äpplet i vattenskålen. Det var så äckligt och jag höll på att spy. Efter det hade jag mjöl i ögonen, håret, näsan, halsen, i hela munnen och mellan tänderna plus att jag var helt blöt överallt. PLUS en fetingbula i pannan, ovanpå en bredare men tunnare bula.

Travellers from far were staying for the night. It's hard to see them leave. The hedge around this yard makes me wanna cut loose and follow them, 'cause it's outgrowing me. Are you stained? Are you spotless?

This morning - John F Karlsson

Los comentarios
De: FELICIA

PASSA DIG MED KAFFET! :O oh, höll på att glömma! när blir nästa latteträff?

2008-08-17 @ 22:57:03

¿Quieres comentar el aporte?

Nombre:
¿Recuérdeme?

Tu dirección de correo electrónico:

URL/Tu dirección de blog:

Comentario:

Trackback
RSS 2.0